⠀

⠀

بقیع

ایستاده بودم پشت در بقیع، منتظر که در را باز کنند...

دختری از بچه های عمره دانش آموزی که جلوتر از بنده بود، خواست دوستش را صدا کند، دستش را برد بالا که علامت بدهد...

سفید و قشنگ بود و اصلا عین خیالش نبود که آستین مانتویش تا آرنج آمده پایین. اول فکر کردم، شاید حواسش نبوده و از این حرف ها، دوباره که امد صدایش کمد، دیدم نه خیر...

- عزیزم، دستتون اومد بیرون، بپوشونید.

- (با یک لحن خیلی تند) کی به شما اجازه داد که نهی از منکر بکنید؟!

- بنده برای نهی از منکر از کسی اجازه نمی گیرم...

انگار نه انگار که کجا امده، بیشتر برایش تفریح بود...


پ.ن1: این قضیه مال سال هایی است که به خانم ها اجازه می دادند از پله ها پشت بقیع بروند بالا. و ضمنا همان وقت هایی که هنوز دخترها را مجردی می بردند.

پ.ن2: این روزها در خیابان و فضای مجازی آنقدر حرف و حدیث هست که بعضی ها گمان می کنند، حکومت جمهوری اسلامی ساقط شده...

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا


نظرات 2 + ارسال نظر
گل 1392/04/02 ساعت 10:56

خواهش میکنم...بنویسید برای نیمه شعبان، امام منتظر تا ما گناهانمون رو کم کنیم تا شرایط ظهور مهیا بشه...
تو کاروان ما یک شب موونده به آخر یکی از بچه ها توفیق پیدا کرده بود به محضر آقا برسه....
میدونید و میتونید از این وقایع بنویسید
اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام

سلام
چشم...
خوش به سعادتشان
آمین...

گل 1392/03/30 ساعت 21:40

سلام.خدا خواست و منو کشوند اینجا....جایی که مثل دل من نه ، خیلی بیشتر از من گنه کار یاد اون روزهای مدینه و مکه می افته، کار خودش بود.
خیلی زیبا مینویسید.تمام مطالبتون رو از اول تا آخر خوندم و خودش بهتر میدونه که تنم و دلم رو لرزوندادامه بدید.بنویسید تا من بدبخت و بیچاره هم یادم نره که منو دانشجویی طلبید و بعدشم انقدر بدکردم با خودم که میترسم خدا نگاهشو از برداشته باشه....تو رو خدا دعام کنید
اسم زیبایی هم انتخاب کردید، سرزمین مناره ها....
بنویسید هستم اگر خدا عمری بده...
خسته نباشید....
اللهم الرزقنا حج بیتک الحرام

سلام علیکم
محبت دارید شما، کلا نظراتتون غافلگیرم کرد که بعد مدت ها، یک نفر به اینجا سری زد...
ملتمس دعا
ممنون
ان شاءالله
اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد