⠀

⠀

نماز

نامردی است اگر نگویم که دلگرمی فقط یک نفر که با نام «گل» نظر می گذارد، امیدوارم می کند به نوشتن و ادامه دادن، وگرنه تا قبلش، جدی به دنبال بستن این وبلاگ بودم...

دوست عزیز، ممنون بابت تشویق های بی منتت...


برای بنده که شده است لقلقه زبان...

اخرین وصیت مولایمان که فرمودند: شفاعت ما نمی رسد به کسی که نماز را سبک بشمارد...


تا حالا خیلی فکر کرده ام به مصادیق سبک شمردن نماز، شاید در یک کلام خلاصه شود، اینکه نماز برایمان اولویت نباشد...


نظرات 4 + ارسال نظر
نجمه سادات 1392/06/16 ساعت 18:05

کوثرجان این دوست گل من مثل نامش گله...منو مدتهاست باوبلاگت اشنا کرده و حتی اگه یادم بره یاداوری میکنه که بخونم...منم اینجا ازش تشکر میکنم...ازشماهم همینطور...

سلام نجمه جان
ایشون زیادی محبت دارن
ملمس دعا

گل 1392/06/14 ساعت 17:40

سلام.این ده روز از میلاد حضرت معصومه (س) تا ولی نعمتمان امام رضا(ع) چه خوبه که یاد مادر بزرگوارشون هم باشیم.یه قبر دور در جاده ای که ادامه ش میدادیم میرسیدیم به مسجد شیعیان ...غریب به اندازه غربت پسرشون، نه، خیلی بیشتر از پسرشون ...
السلام علیک یا نجمه خاتون.
اللهم ارزقنی حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام.

سلام رفیق
راست می گی، خیلی قبرشون غریبه... بنده هم یک بار رفتم مشربه ام ابراهیم...
آمین

گل 1392/06/13 ساعت 18:42

چشم فارسی رو هم پاس میدارم.تشکر.

سلام
خواهش

گل 1392/06/12 ساعت 17:35

سلام.ممنون از لطفی که داری.مطالبت به دلم میشه من و دوستانم همیشه میخونیم وبلاگتو.
درسته اینکه حرف زدن با مامانم ، دوستم اولویت داره.تموم شدن این فیلم یا سریال اولویت داره بر نمازم.
چقدر اهمیت دارد نماز که بعداز اون همه حدیث و روایت سر کلاسهاشون . جمع یارانشون آخرین حرف و ووصیتشون "نماز" بود...
ای کاش قدر نماز رو بدونیم...

مرسی

سلام دوستم...
خواهش
شما همیشه لطف دارید... دوستانتون هم گه گاهی کامنت بذارن، خوشحالم می کنند.
کاش...
فارسی را هم پاس بدارید، ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد