⠀

⠀

مسابقه

اول سر بر آستان دوست می گذارم و سپاسگزارم بابت اینکه این صفحات مجازی را  پذیرفتند و اگر نبود عنایت حضرت دوست، این حقیر جایی در میان برگزیدگان جشنواره نداشتم.
رتبه چهارم وبلاگ نویسی حج، یعنی برایم رابع  آل عبا...
 امام حسن مجتبی (علیه السلام).
در این جشنواره، این برایم کافی بود که مادرم وبلاگم را دید، خواند، لذت برد و تشکر کرد. خوشحالم کاری کردم که لبخند رضایت و اشک شوق مادر را دیدم.
  • ممنون از دوستان خوب حقیقی و مجازی که آمدند، سر زدند و حقیر را قابل دانستند و رأی دادند.
  • تشکر می کنم از دوستان عزیزی که آمدند و آمار نظرسنجی را بالا بردند؛ عادلانه همه وبلاگ ها را دیدند و به دوستان دیگر رأی دادند.
  • از بزرگواری جناب آقای چهل اختران، مدیر وبلاگ «با زائران بهشت» و جناب آقای رضایی مدیر وبلاگ «بانک طرح ها و ایده های خلاقانه فرهنگی» هم تشکر می کنم که آمدند، نظر دادند و تبریک گفتند.
  • و از همه مهمتر، باید از دوست عزیز و دلسوزی که چند ماهی است در این دنیای مجازی با هم آشنا شدیم، تشکر کنم. خواهر مهربانی که همیشه با نام «گل»، نظر می گذارند و از خرداد 92، همراه این وبلاگ بودند و حقیقتا اگر نبود، همراهی و تشویق های این بزرگوار، این وبلاگ، مدت ها پیش بسته شده بود.
  • جا دارد از جناب آقای محمدرضا پوری، اولین کسی که باعث شد پا به عرصه وبلاگ نویسی بگذارم، تشکر کنم. الان نمی دانم ایشان در کجا مشغول هستند، اما آشنایی حقیر با ایشان، به سال 84 و بعد از سفر عمره دانشجویی برمی گردد. آن زمان جناب پوری، در ستاد عمره دانشجویی مشغول کار بودند و از حقیر و چند نفر از دوستان خواستند که وارد عرصه وبلاگ نویسی درباره عمره و حج شویم. انصافا هر زمانی هم که سوال یا کاری داشتم، از کمک و همراهی دریغ نکردند.
  • به سبک همه برنده ها، از خانواده عزیزم، همه دوستان، آشنایان، عوامل و سایرین تشکر می کنم.

و اما چند انتقاد درباره جشنواره را هم می گذارم اگر فرصتی دست داد و حضورا توفیقی حاصل گردید که خدمت حجت‌الاسلام برکت‌رضایی مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری، برسم می گویم.


* می دانم وبلاگ نویسی حوزه حج، خیلی رشد نیافته و نگاهی به 20 وبلاگ منتخب مرحله نخست و ده وبلاگ مرحله نهایی، نشان می دهد هنوز خیلی این حوزه از وبلاگ نویسی جای کار دارد که حقیقتا وبلاگ حقیر هم از این امر مستثنا نیست.
** نمی دانم آینده این وبلاگ به کجا خواهد رسید، ادامه اش می دهم، یا رهایش می کنم یا در جای دیگری دوباره شروع می کنم به نگاشتن. همیشه دوست داشتم در دنیای مجازی ناشناس بمانم و از اختلاط دنیای مجازی و حقیقی بجز یکی دو مورد محدود، خیر ندیدم؛ شاید شناخته شدن در دنیای مجازی، باعث شود وبلاگ بیشتر دیده و خوانده شود، اما سبب دلخوری هایی هم می شود، شاید غیبتی هم بشود، شاید مسائلی را کسانی دریابند که نباید آنان بدانند و... فعلا که ادامه این وبلاگ محل تردید است.
***به قول یک عزیزی: «هرکس براى خداى خودش بنویسه مثل اینه که با خدا داره راز و نیاز میکنه.» خیلی جمله تأمل برانگیزی بود.
**** از همراهی همه عزیزان ممنون... ملتمس دعای خیر

عکس نوشت: پرده خانه خدا... با دوربین عکس را گرفته ام. یادم هست اولین بار که می رفتم، یک از دوستان گفت هر وقت لفظ جلاله «الله» روی پرده خانه خدا را دیدی، دعایم کن... قبل از رفتن، گمان می کردم پرده طرحی ساده دارد...
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره واعوانه و المستشهدین بین یدیه
اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام
و
این را هم نمی توان نگویم:
مأمور قبض روح خدا دور ما نگردد/ ما کربلا ندیده به تو جان نمی دهیم...
دعا کنید کربلایی شوم.
اللهم ارزقنا کربلاء
نظرات 11 + ارسال نظر

سلام . امام صادق (ع) : لقمان در سفارشات خود به فرزندش گفت پسر جان من چهارصد پیغمبر را درک کردم و چهار کلمه از دستورات ایشان انتخاب کردم که به تو میگویم : 1. در خانه مردم که به عنوان میهمان وارد می شوی چشم ات را از ناموس مردم بپوشان .2. در سر سفره غذا ببین آیا غذائی که میخوری از راه حلال تهیه شده است یا حرام و ملاحظه نما که پرخوری نکنی .3. در هنگام وضو گرفتن مراقب باش که وضویت را کامل و صحیح بگیری .4. در سخن گفتن یا حرف خیر بگو و یا سکوت نما.

سلام علیکم
ممنون

سلام . در آخرین روزهای مانده سفر به سرزمین عشق92/6/27 این پیامک را دریافت کردم : گنه کردی ، بیا می بخشمت گفتم که غفّارم . تو با خود دشمنی کردی ، ولی من دوستت دارم . اگر من با تو بد بودم ، تو را دعوت نمی کردم . گشودم در که برگردی ببینی لطف بسیارم ، تو مهمان عزیزی برمن و من میزبانِ تو ، چگونه میهمان نومید برگردد زدربارم . میهمانان آماده باشید مهمانی نزدیک است . {-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-47-}{-47-}{-47-}{-47-}{-47-}{-47-}

علیک سلام خانم معلم
مهمانی نزدیک است...
کاش حقیر را هم دعوت کنند. دلتنگم

سلام . ضمن تبریک جهت انتخاب بحق شما .
من معلم بازنشسته هم وبلاگم ثبت جشنواره شد شماره 36 . ولی انتظار آوردن رتبه نداشتم . چون وقت من نزدیک به اتمام هست ! و این فرصت باید برای بالندگی شما جوانان با ایمان باقی باشد .
وبلاگ خوب و مفیدی دارید خداوند توفیق بیشتری به شما بدهد تا همچنان کوشا باشید . اگر فرصتی داشتید به وبلاگ من هم سری بزنید و از نظر خود مرا مستفیذ فرمایید . متشکرم موفق باشید التماس دعا

سلام علیکم
ممنون از حضورتون خانم معلم
ان شاءالله همیشه در مسیر تعلیم و تعلم باشید.
ممنون
حتما ان شاءالله
محتاجیم به دعا

سلام از آشنایی با وبتون خیلی خوش حال شدم اسمشم خیلی جذابه..

علیک سلام...
ممنون لطف دارید...
خواهش
التماس دعا

عبدالرحمن موحدنیا 1392/12/19 ساعت 20:48

سلام علیکم
بنده طلبه ای ناچیزم که مدال پرافتخار جانبازی قسمتم شده
این موضوع انتخاب وبلاک در مرحله اول هم مثل بسیجیان دوران دفاع مقدس استکه نه انتظار تشویقی داشتند ونه توقع انتخاب اول یا دوم و....برای خدا رفتند ونهایت چندین سال بعد از روزگار دفاع جانانه تصمیم گرفتند عنوان جانبازی وایثارگری را به رزمندگان اهداکنند که البته چیزی به کسی اضافه نشد تنهایک عنوان بود بنده ناچیر وتمامی بزرگوارانیکه شروع به درج مطالب در و ب هایمان کردیم اصلا فکرش راهم نمیکردیم روزی روزگاری عنوان دومی یا چهارمی که بنظرحقیر فرقی ندارندبه ما داده شود درهر صورت شما بزرگوار همچون همه بزرگواران از سراخلاص برای رضای خدا وبعنوان سربازی درجبهه جنگ مجازی تحت لوای پرچمداربزرگ انقلاب وساندار کشتی انقلاب یعنی حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای روحی فدا انجام وظیفه کردید واین عنوان مجازی در فضای مجازی چیزی به کسی اضافه نمکند ونه ازکسی کم فقط انجام وظیفه بود که امیدوارم کماکان موفق تراز پیش بعنوان سربازی از سربازان امام خامنه ای بگوییم سیدعلی لب ترکند جانم فدایش میکنم
مبارکتان باد ردای پرافتخارسربازی حضرت آقا روحی فدا خدا نگهدار والتماس دعا

سلام علیکم حاج آقا
ممنون از حضورتان
خیلی تعابیر خوبی بود... ممنون
ان شاءالله
محتاجم به دعا

ساجده 1392/12/19 ساعت 12:46 http://fardaa.parsiblog.com

سلام
تبریک می گم
ان شاءالله نقص هایی که به آن اشاره داشتید زین پس کمرنگ تر شود اگر چه آدمی و دستاوردهایش بی نقص نمی شود

علیکم السلام
ممنون
ان شاءالله...
ملتمس دعا

سلاام!
من هم تبریک!:)
انشالا سال دیگه با تفاوت آزای بسسسسسسیار اول میشی بی برو برگرذ!

سلام عزیزدلم...
ممنون
ان شاءالله سال دیگر از این نظرسنجی های بی هدف نگذارند.
چهارم شدن هم عالمی دارد...
ممنون

قبسات 1392/12/18 ساعت 22:56

رفیق یکی یکدانه سلام
و تبریک
آرزو میکنم برات نجف و کربلا و کاظمین و سامرا را به حرمت عزای مادرت فاطمه (س) از فرزندش حضرت ثامن الانوار بگیری
و دعا کن برای حقیر
که فقیرِ زیارت سامرایم
و تشنه ی یک نگاه دیگر به بیت الله
***
همیشه دلتنگ دیدارتم

ضمنا
کمرنگ یادم هست بار اول که عازم بودی ماجرای لفظ جلاله را سفارش کرده بودم

خیلی کمرنگ البته

سلام رفیق گلم
ممنون بابت همه چیز
و همچنین
درست یادت هست. سفارش خودت بود.
ملتمس دعا

سلام
واقعا قلم خوبی دارید
کاش من هم میتونستم به ای روانی بنویسم
موفق باشید
دعا میکنم کربلا نصیبتان شود و برای برآورده شدن این دعا یک صلوات میفرستم
اللهم صل علی محمد و آل محمد

علیکم السلام
محبت دارید... درس پس می دهم.
بازهم تشکر می کنم جناب چهل اخترانی.

سلام علیکم خواهر جان
تبریک میگم انشاالله همیشه موفق باشید...
خوش به حال اونایی که دیدن..ما که
دعا کنید برای ما بقیع ندیده ها...

علیکم السلام
ممنونم
ان شاءالله قسمتتان بشود.
اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام

گل 1392/12/17 ساعت 17:19

سلاااااااااااااااااام کوثر جان...
هم خوشحال شدم که رتبه اوردی و هم ناراحت که اول نشدی..
خب من غیرتی ام روی وبلاگت میخواستم و دوست داشتم اول بشی
ولی خب...
خداروشکر...
ممنون از تشکرت و اوردن اسم من تو مطلبت
تردید؟؟؟چرا تردید...؟؟
همینکه این همه بازدیدکننده جدید پیداکردی و ازالان به بعد اشناشدن با وبلاگت جای امید داره...
پس تردید رو بذار کناااااااار...بگو چشم...

علیک سلام دوست جان
بنده این همه دوست ورفیق نداشتم که رأی بدن.
دلایل تردیدم را بیان کردم خب...
واقعا نمی دونم...
باید زمان بگذره.
ملتمس دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد