⠀

⠀

مادر

میلاد مادر مبارک...


دوبــاره داغ دلم تازه شـــد کنار ضریح
خـداکنـد که بســــازیم قبـــر پنهان را
برای حضـرت مادر ضــریح می سازیم
و دست فرشچیان طرح می زند آن را
(سید حمیدرضا برقعی)

نظرات 4 + ارسال نظر

دوست دارم خودم را برایت صدقه بگذارم
اما ... من که رفع بلا نمی کنم ... می شوم بلای جانت
ای جانم به فدای جانت...
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر واجعلنا من انصاره واعوانه و المستشهدین بین یدیه

سلام
چه عکس و شعر قشنگی
یا زهرا

علیکم السلام
ممنون
دست طراح عکس وشاعر شعر درد نکنه...
ملتمس دعا

گل 1393/02/02 ساعت 20:26

سلام کوثر جان

میلاد دخت نبی ست
ام ابیها...
مادر بزرگوار حسنین...
بانوی کرامات و لطف
بانو جان...خانم...
ممنونم....
به فاصله شهادت تا ولادتتان
لطف کردید و نگاهم کردید...
ممنونم

علیک السلام گلم
الحمدلله...

سلام . میلاد نور دو عالم ، سرور زنان بهشتی ، امّ ابیها ،مادر امامان معصوم حضرت فاطمه زهرا سلام الله بر همه دوست دارانش مبارک .
امیدوارم روزی برسد که بقیع را پر از نور و آزادی ببینیم و هنر دست استاد گران قدر فرشچیان را هدیه آن مکان مقدس بنماییم
روز مادر و روز زن هر همه مادران و زنان سرزمینم مبارک

علیکم السلام
ان شاءالله
روز شما هم مبارک...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد