⠀

⠀

تشکر

شاید این حرف ها ذوق زدگی تعبیر شود،
شاید گفته شود آدم بی جنبه ای هستم،
شاید حتی بعضی بگویند آدم بی مقدار و بیکاری هستم که اینقدر برای یک تشکر، خوشحال می شوم و...

برایم مهم نیست.

اما فکر کردم جا دارد غیر از آخر پست قبل، یک پست دیگر بنویسم برای تقدیر از حضور حجة الاسلام برکت رضایی مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری و مناعت طبع ایشان در خواندن مطالب یک شرکت کننده معمولی و انتقادات شاید نابجا از دید ایشان، و نظری که مرقوم فرمودند.

آن پست را زمانی که نوشتم، که تقریبا ناامید شده بودم از اینکه بتوانم این حرف ها به خود ایشان برسانم. و خوشحالم که هدفم برای نوشتن، به سرانجام رسید.

به نظرم تشکر کردن، نه باعث می شود چیزی از تشکر کننده کم شود و نه چیزی به تشکر شونده اضافه شود. و قطعا سنت دینی ما هم تشکر است، حتی اگر آن کار را وظیفه تلقی کنیم.

جناب حجة الاسلام برکت رضایی
امیدوارم هماره این منش و خوی خوب و حق طلبانه جنابعالی در شنیدن انتقادات و پذیرش آن (در صورت صحیح بودن)، در زندگی اجتماعی و شخصی تان جاری باشد و از خداوند متعال خواستارم که هماره در راه کسب فضایل حسنه پیشرو و الگو باشید.

و من الله التوفیق

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام خوبی!! خسته نباشی :*
وبلاگ توبی داری.خیلی حال کردم.
چون دیدم برای وبلاگت خیلی زحمت میکشی اینو میگم
برو به این سایتی که ادرس گزاشتم
ازش لینک بگیر رایگانه
بازدیدت زیاد میشه
ایشالله که با این کار بتونی وبتو بکشی بالا

علیکم السلام
از نظرات تکراری و تبلیغاتی اصلا خوشم نمی آید...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد