⠀

⠀

ثمره رمضان

ان شاءالله ثمره شهر الله الاکبرمان، حج بیتک الحرام باشد...

عیدتان مبارک...



پ.ن: چقدر دلم می خواست یکی این روزها در خانه را می زد و مژده حج می داد. حج 93
هی...
نظرات 4 + ارسال نظر
گل 1393/05/29 ساعت 07:25

نیستی کوثر جان؟؟؟!!!
بیا دیگه...
دلم هوای متن هاتو داره...

دلم یه گوشه میخواد
ی گوشه
که ابرو داشته باشه
که من بی ابرو رو قبول کنه
دلم یه گوشه میخواد
تا این تکه گوشت صنوبری
اروم بگیره
دلم هوای اون گوشه رو کرده
اونجا که وقتی میشینی
دیگه هیچی نمیخوای
اروم ارومی...
یه بار بود ولی قد هزار بار
تو ذهنم تکرارش کردم
دلم اون گوشه رو میخواد...
هوای اون گریه ها رو کردم
هوای اون حزن و سکوتش رو
دلم ی گوشه روبروی بقیع رو
میخواد
همین
خدایا چیز زیادیه؟؟
یا برا من بی لیاقت زیاده؟!

سلام گلم
فرصت و توفیقش نیست.
چشم...
شما که از اون گوشه ها داری یه سر برو حرم امام رئوف...

گل 1393/05/22 ساعت 17:20

سلام کوثر جان
عیدت مبارک
همینکه نگاهم کنه
که هواسش بهم باشه
که بدونم ازم راضیه حتی یک ذره
من به ارزوم رسیدم

علیک سلام گل جونم
البته با تاخیر...
اصلا معلوم هست که کجایی؟! نمی گی دلم هزار راه میره خب؟! :)
واقعا...
التماس دعا

[ بدون نام ] 1393/05/12 ساعت 18:36

سلام ان شاالله به زودی به ارزوت برسی

علیکم السلام
ممنون عزیزم
یحتمل باز هم «ننه علی» هستی بدون نام و نشان! درسته؟!

اللهم الرزقنا حج بیتک الحرام...
سلام.عیدتون مبارک

سلام...
عید شما هم مبارک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد