⠀

⠀

اقیانوس عشق

اینجا

کعبه

عشق است
و
من
در احرام
در خیل جمعیتی که نمی دانم سر وتهش کجاست.
خودم را رساندم که این بار از قافله دوست جا نمانم.
و
هنوز
باورم نمی شود
اللهم تقبل منا...


پ.ن1: حلال کنید اگر حرفی، سخنی، جوابی... همین امروز به حق اربعین سالارمان
پ.ن2: وقتی شما این را می خوانید، ان شاءالله قطره ای هستم در میان اقیانوش عشاق...
پ.ن3: نگفتنم، هزار و یک دلیل داشت و یکی اش این بود که تا پایم نمی رسید، باور نمی کردم کربلا رسیده ام... این اولین بار است که قرار است کربلایی شوم.
پ.ن4: تک تک دوستانی را که اینجا برایم یادگاری نوشته اند را به نام دعا می کنم. خاطرتان جمع...
نظرات 4 + ارسال نظر
گل 1393/09/27 ساعت 15:38


سلام کوثر جان ان شاءا...بسلامتی برگشته باشی
زیارتت قبول و حلاوت گوارای وجودت
ممنون امیدوارم یاد من هم بوده باشی
امسال کربلا دوستانم بودن و تمام امیدم به دعای اونهاست
خداروشکر

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
الحمدلله برگشتم صحیح وسالم
بله که به یاد باوفاترین خا=واننده وبلاگم بودم.
امیدت به خدا باشه و بس
می بوسمت

امام صادق علیه السلام: مَن وَجد بَردَ حُبَنا عَلی قَلبِه فَلیَکثُرِ الدعاءَ لِاُمّهِ فَاِنَها لم تَخُن اَباهُ (من لا یحضره الفقیه/3/493).

هر کس خنکی محبت ما را در دلش احساس می کند بسیار مادرش را دعا کند چرا که او را حلال زاده بدنیا آورده است.
.........................................................
سلام علیکم
زیارات قبول خواهر خوبم، گوارای وجودتان باد که اولین زیارت شما زیارت اربعین بوده و چه سعادتی نصیبتان گشته است... گرچه ما در لیست آن کاغذی که در ضریح انداخته اید نبودیم اما از خوش ذوقی شما مشعوف شدیم ...
ملتمس دعا

سلام دوستم
ممنون عزیزم
ان شاءالله قسمت شما... حدیث قشنگی بود.
:9 پیشنهاد دوست عزیزی بود، هم نام شما که در محیط مجازی می نویسد.
محتاج دعا

سلام
کربلا رفتن، توی اربعین بی ویزا شد
و من علی رغم همه تلاشهام اربعین کربلا دعوت نشدم
داشت درست میشد ، نشد که نشد...
اکثر دوستانم کارشون درست شد رفتند...
گیر کار بنده، پاسپورت و ویزا این جور چیزها نیست!
این" دل لامصب"بی حسین چه بر سرخود آورده است؛
که راهش نمی دهند
خدا می داند فقط خدا می داند...

شاید خدا دلش سوخت و من دوباره زائر شدم...

واقعا خوشا به سعادت شما
ان شالله بازهم از این جور دعوت نامه ها به دستتون برسه و برای امثال مثل حقیر که از قافله عشق جا موندیم سلامی به آقا بدین

السلام علی الحسین
و علی علی بن الحسین
و علی اولاد الحسین
و علی اصحاب الحسین
و علی عباس الحسین

التماس دعا

علیک سلام...
عطش حسین هیچ وقت خاموش نمی گردد...
نایب الزیاره بودم.
ملتمس دعا

سید 1393/09/23 ساعت 13:49 http://bazaeran.blogfa.com

سلام
قبول باشه ان شاالله
ان شاالله هرساله
سعادتی نصیبتان شده و امیدوارم ما را فراموش نکرده باشید

یا حسین

علیکم السلام
اسامی همه دوستان را آخرش انداختم توی یکی از پنجره های ضریح مانند حرم عمویم...
ملتمس دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد