⠀

⠀

کرب و بلا، مدینه، نجف جای خود ولی

در مشـــــهدالرضا وطنی دارم از قدیم

نایب الزیاره همه حاضرین و غائبین هستم. ان شاءالله به سنت چندسال اخیر، امروز عازم هستم تا سال را در جوار امام رئوف تحویل کنم. خیلی دوست داشتم بعد کربلا، یک زیارت مشهد می رفتم، اما توفیق نبود و موکول شد به 3 ماه بعد.

سال تحویل هر کجا هستید، خیلی التماس دعا... برای دوست مریضم هم دعا کنید.

یاحق


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1394/01/06 ساعت 22:23

سلام دوست عزیزم
زیارت قبول
سال نوتون که حتما در جوارآقا مبارک هست...

علیک سلام
ممنون
ان شاءالله روزی شما...
نام ونشانتان هم که معلوم است! ننه علی جان... ان شاءالله خدا امسال، علی آقا را از تنهایی دربیاورد.

گل 1394/01/02 ساعت 00:04

زیارتا قبول عزیزم
امسال توفیق نشد ببینمت...
دلم تنگ شده برات ...
سال خوب و شادی داشته باشی

سلام گلم
آره، کم سعادتی بنده بود...
ان شاءالله دفعه بعد...

باسلام
نوروز امسال شکوفه های بهاری به سوگ بوته ی یاس نشسته اند!
هرچه داریم از دعای توست
یا زهرا(س)لیکن نوروزمان رانظرلطفی نما
ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه،
خیر و سعادت دنیا و آخرت رابرای شما وخانواده محترمتان از درگاه خداوند منان درسال جدید آرزومندم
التماس دعا
بیزحمت در حرم آقا نائب زیاره باشید

علیکم السلام
سال نوی شما هم مبارک...
اگر خدا قبول کند، نایب الزیاره بودم.
حاجت روا

ﻓﺎﻃﻤﻪ 1393/12/27 ساعت 11:21

ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻨﻢ ﺩﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺮﻡ ﺣﺮﻡ

سلام
به روی چشم...

ساجده 1393/12/26 ساعت 16:29 http://fardaa.parsiblog.com

التماس دعای ویژه
دعا کنید در آغازین روزهای سال نو ما هم طلبیده شویم برای پابوسی...

سلام علیکم
به روی چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد