⠀

⠀

مشهد

سلام

ان شاءالله به روال چند سال اخیر، می روم در جوار امام مهربانی ها، سال قدیم را تمام و سال جدید را آغاز کنم،

دعا کنیم برای عزت اسلام و مسلمین و سلامتی سیدنا القائد، امام خامنه ای (دامت ظله العالی)

ملتمس دعای خیر دوستان هستم...

نظرات 4 + ارسال نظر
طلبه آنلاین 1395/01/23 ساعت 00:06

با سلام
بعد از مدتی فطرت دوباره فعالیت مجمع طلاب وبلاگ نویس(talabeh.net) از سر گرفته شد.
میزبان نوشته های سبزتان خواهیم بود.
باتشکر
طلبه آنلاین (talabeeonline@gmail.com)

آویزووووووووووووون 1395/01/22 ساعت 11:09

سلام علیکم
زیارتت قبول باشه
سوغاتی فراموش نشده که
منم سیزده به در مشهد بودم...یک بارونی گرفت:)

علیک سلام آویزون عروس عزیز...
قبول حق، هر چند نصفه ماند.

ان شاءالله به زیارت همیشه.

گل 1395/01/18 ساعت 06:15

سلام کوثر جان امسال مشتاقانه اومدم و باز هم نشد ببینمت
خیلی برات دعا کردم جمعه آخر سال..

علیک سلام گلم
کم توفیقی بنده بود که نتونستم روی ماه شما رو ببینم.
ممنونم بابت دعاها....

گل 1394/12/23 ساعت 23:49

عیدت پیشاپیش مبارک عزیز
خدا قسمت کنه خیلی دوس دارم ببینم مثل چند سال پیش..
چه ذوقی داشتم و چه خوش گذشت...
به جای منم زیارت کن

سلام
عید شما هم پیشاپیش مبارک... منم دلم برات تنگ شده. هر چند امسال اتفاقی پیش اومد که مجبور شدیم زودتر برگردیم و امسال سال تحویل حرم نیستیم. :/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد