⠀

⠀

ختم قرآن

برای دوست عزیزی که متاسفانه تازه فهمیدم تصادف کرده واصلا حالش خوب نیست... :(

می خوام یه ختم قرآن هدیه کنم به حضرت مادر، به نیت شفا وسلامتی همه مریض ها، علی الخصوص این رفیق دوست داشتنی ام...

می شد ختم را خودم بخوانم، اما شاید نفس یک نفر در حق او مستجاب شد...

هر کدام از دوستان تمایل داشتند حتی در حد یک صفحه، اعلام بفرمایند.

بسم الله

نظرات 10 + ارسال نظر
ساجده 1393/12/22 ساعت 18:48 http://fardaa.parsiblog.com

سلام
یک جزء نمی تونم تقبل کنم
اما یس و ملک را می تونم

علیک سلام
ممنون عزیزم
لطف می کنی :)

سلام کوثر جون
ایشالا که همه ی مریضا زود زود خوب بشن به ویژه دوست شما.
باشه حتما ولی چون یه خورده سرم شلوغه همون قسمت مرور کلاسم رو به نیت دوستت می خونم .
جز 5 رو من می خونم.

علیک سلام گلم
ممنونم

گل 1393/12/13 ساعت 07:04

باشه عزیزم چزء 19 رو میخونم.
برا منم دعا کن.
راستی دفاع ارشدم تموم شد.

سلام گل جانم
ممنون
الحمدلله

گل 1393/12/12 ساعت 13:25

سلام کوثر جان
خیلی متاسف شدم ان شاءا...هرچه زودتر شفا می یابند.
منم جزء17 رو میخونم.

علیک سلام عزیزم
اگر می تونی جزء 19 رو زحمت بکش گلی...
17 رو تقبل کردن دوستان :)
ممنونم

سلام.
سوره مریم رو قرایت کردم جهت شفا.
برای پسرای من هم دعا کنید.

علیک سلام مامان مهربون
ممنونم
به روی چشم

باسلام
اللهم اشف کل مریض (الهی آمین)
بنده اگه خدا بخواد جز 28 رو قبول میکنم
امیدوارم این بنده خدا سلامتی شو بدست بیاره
ام یجیب مضطر اذا دعاه و یکشف السوء (5بار)

سلام
ممنونم

سلام

شعارهای «نه شرقی نه غربی – جمهوری اسلامی» و «استقلال آزادی - جمهوری اسلامی» گویای یک واقعیت تلخ بود. این واقعیت تلخ همان به تاراج رفتن استقلال ایران با سلطه قدرت‌های خارجی برای یک دوره طولانی
است. با انقلاب اسلامی، ایران از یک طرف از سلطه قدرت‌هایی خارجی رها شد و از طرف دیگر با حفظ استقلال در سیاست خارجی، مسیر توسعه قدرت برای تحقق آرمان‌های انقلاب و اهداف والای جمهوری اسلامی را در پیش گرفت. جمهوری اسلامی با تکیه بر قدرت مردم توانست برای حفظ استقلال ایران، در برابر قدرت‌های استکباری و به‌ویژه آمریکا دست به مقاومت زده و طی 35 سال گذشته، تمامی توطئه‌های آنان را خنثی نماید. ومهمترین عامل اقتدار انقلاب اسلامی ایران در جهان داشتن رهبری فرزانه
و شاگرد مکتب امام راحل و ملت ولایت پذیرست و ایثار شهدا
پس
و ارزش خون شهدا و آرمانشان را پاس بداریم و مانند آنها احساس مسئولیت و وظیفه کنیم (ملت و دولت مردم و مسئولین تا کشورمان بسیار قدرتمندتر و زیباتر از امروز شود)که عزت و اقتدار و شرف خود را مدیون خون این عزیزان و ایثار ارزشمند وخانواده های محترمشان هستیم

محدثه 1393/12/10 ساعت 15:42

سلام بر کوثر بانو
من انشاالله کل سوره ال عمران رو میخونم,البته انشاالله تا دو سه روز اینده,تا روز شهادت ...
اگر زمان برات مهمه و میخوای مثلا یکی دو روزه تمومش کنی,بی زحمت توی وبلاگم یه کامنت بذار
التماس دعا

سلام محدثه جانم
سپاس

سلام کوثر جان
انشالله که بهبود کامل پیدا کنند.
بنده انشاالله جزء 25 رو میخونم

علیکم السلام
ممنونم

سلام بر شما
از درگاه خداوند بزرگ سلامتی همه بیماران مخصوصا دوست تون رو خواستارم
چشم انجام وظیفه می کنم
اللهم اشف کل مریض به حق امام سجاد(ع) - الهی آمین

علیک سلام
محبت می فرمایید...
آمین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد