⠀

⠀

تقدیر

اسمش را اشتباه گذاشته اند...
این ظاهر کار است که ما می بینیم. فقط ظاهرش! اصلش این است که این مراسم، معلوم می کند که خدا برای چه کسانی سفرش را مقدر کرده.

صاحب بیت الله، هر سال، زائرینش را یکی یکی انتخاب می کند؛ اینکه می گویم یکی، یکی، برای این است که تأکید کنم که خدا مثل ما، فله ای بر نمی دارد، یکی یکی سوا می کند...


توفیق داشته باشم، می روم ان شاءالله
یکشنبه، 18 آبان، تالار علامه امینی، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران (البته اینجا قرعه کشی دانشجویان استان تهران انجام می شود، فقط!)

عکس نوشت: این عکسی است از مراسم قرعه کشی سال گذشته در دانشکده ادبیات

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
آن شا الله که جز سوا شده ها باشی

سلام
خیلی دلتنگ بیت الله هستم...
می خواستم برم ببینم اسم عزیز دیگری در می آید، که نرفتم و در هم نیامد...
البته عمره دانشجویی که دیگر راهم نمی دهند که بروم
ان شاءالله

سلام عزاداری ها قبول
به لطف خداوند رحمان نام بنده به عنوان زائر انتخاب شد
ممنون میشم اگه صلاح بدونید تجارب خودتون رو بنده بگین تا بتونم به بهترین شکل از این سفر روحانی استفاده کنم

علیک سلام
ممنون
از شما هم قبول باشه...
خوشا به سعادتتون... ان شاءالله با دست پر برگردید.
1- یکسری هم تجربیاتم را به عنوان پست «تجربات» نوشتم.
خصوصا این پست که به درد عمره گزاران هم می خورد.
http://manare.blogsky.com/1392/08/11/post-96/
بقیه اش هم رو هم چشم
2- یک فایل pdf دارم که ایمیل بدهید، برایتان ارسال کنم.
مجموعه تجربیاتی است که در سفر اول عمره، همه کسانی که رفته بودند، به حقیر کردند. آن هایی که مطمئن بودم را نوشتم.
3- حتما، یه عنوان توصیه اکید، یک بار کامل مناسک مرجعتان را بخوانید، دقیق. همراهتان هم مناسک باشد... خیلی بهتر است که به هر مشکلی که برخوردید، بجای اینکه اول از روحانی کاروان بپرسید، خودتان مناسک را نگاه کنید. پیش آمده که روحانیون، بخاطر کثرت مراجع و تشابه فتاوا، اشتباه بکنند.
ملتمس دعا

گل 1393/08/18 ساعت 11:12


دلم تنگ قرعه کشی خودم شد...
سال87
عمره دانشجویی...
خدا بخواد و بطلبه میخواد امسال ثبت نام کنم برای عزیزی!!
دعا کن طلبیده بشه

سلام
من که سر قرغه کشی خودم نبودم...
ان شاءالله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد