⠀

⠀

جامانده

دلم خوش بود که مسابقه‌ای که برگزار می‌شود و شاید دوباره خدا دعوتم کرد که بروم... 

اما نشد... 

 

قبول! یکشنبه اختتامیه است، اما اگر رتبه ای آورده بودم، حداقل زنگ می زدند که بیا برای گرفتن جایزه! نه اینکه فقط خبر اختتامیه را SMS کنند... 

 

خوشا به سعادت آنهایی که عازم سرزمین وحی می شوند.

و عجیب مکانی است.

 

عجیب... 

 

«اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام»

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتان در مکان لاهوتی
مدتی در سفر بودم ونتوانستم به وبلاگ سری بزنم.
میلاد حضرت علی (ع) بر شما مبارک باد.
من هم مانند شما فکر می کنم کاش کمی بیشتر در داوری آثار تامل می شد... .
بسیاری از نویسندگان سعی کردند مطالب تولیدی خود را قرار بدهند اما ظاهرا نکات دیگری مدنظر داوران بوده است.
به هرحال باب آشنایی با شما عزیز را به فال نیک می گیرم.
موفق باشید.

علیکم السلام...
ما مضی مضی...
وهمچنین...موفق باشید و ملتمس دعا

سلام دقت کردین به اسم برگزیده ها؟؟؟؟!!!!!
من هنوز دارم دنبال این می گردم که نویسنده کدوم وبلاگا بودن!!

سلام!
بله، غیر از نفر اول که با همان نام لیلا می نوشت، بقیه معلوم نیست. ولی یک چیز برای بنده حل نشد؛ اینکه واقعا فقط زیاد نوشتن برایشان مهم بود؟! یا تولیدی بودن مطالب؟!
باور کنید برای بنده کاری نداشت بردارم تمام صفحات سایت لبیک را کپی، پیست کنم! نمی گویم من، حداقل کسی را انتخاب می کردند که مطالبش تولیدی باشد نه یک کپی پیست ساده...

سلام دوست عزیز
سلام زائر دوست داشتنی
من هم مثل شما همین جمله بر زبانم جاری شد
خوش به سعادت انها که خواستنی شدند.
امیدوارم تولدی نو نقطه ای باشد برای شروع یک حرکت عظیم
به من سری بزن خوشحال می شوم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد