⠀

⠀

ثمره رمضان

مکه مکرمه ـ مسجد الحرام 

...أن تجعل فیما تقضی و تقدر من الأمر المحتوم فی لیلة القدر من القضاء الذی لا یرد و لا یبدل أن تکتبنی من حجاج بیتک الحرام المبرور حجهم المشکور سعیهم المغفور ذنوبهم المکفر عنهم سیئاتهم‏...(ادعیه ماه مبارک رمضان)

روزی حج را در رمضان تقسیم میکند و رزق رمضان، حج بیت الله الحرام است...
ادعیه
های این ماه، سرشار است از طلب حج... بسیار!   

خدایا! می شود امسال، ما هم جزو متنعمین حج باشیم؟!

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام بزرگوار
در شب های قدر
مرا از دعای خیرتان فراموش نفرمایید
التماس دعای فرج

علیکم السلام
محتاجیم به دعا

دوست 1390/05/23 ساعت 14:04 http://7tavaf.blogfa.com/

سلام مرسی که سر زدی لینکت کردم بازم سر بزن.
یا علی

علیکم السلام
خواهش می کنم!
اخه یک مطلبی بنویسید که سر بزنم.
ملتمس دعا

دوست 1390/05/19 ساعت 15:24 http://7tavaf.blogfa.com/

سلام
نماز و روزه هایتان هم قبول درگاه حق
حتما یه سر بهم بزن
التماس دعا

علیکم السلام
ممنون... از شما هم
چشم
محتاجیم به دعا

اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام
فی عامی هذا و فی کل عام

سلام بزرگوار
التماس دعا

آمین رب العالمین
علیکم السلام
محتاجیم به دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد