⠀

⠀

حج

این یادداشت، بدون هیچ ویرایشی روی وب قرار می گیرد، حرف دل است، ببخشید اگر سر وته ندارد... 


زنگ...
sms...
ایمیل... 

و هر گونه وسیله ارتباطی دیگر، این روزها دست و دلم را می لرزاند؛ اینکه یک نفر، یک دوست، یک آشنا زنگ بزند و بپرسد حج را چه کنم؟
کتاب بخواهد، راهنمایی بخواهد، توصیه بخواهد، یا هر چیز دیگر، فقط سعی می کنم جلوی بلورهای اشکم را بگیرم؛ خدایا عرفات امسال کجایم؟
فکر هم نمی کند با دل این بنده حقیر خدا چه می کند؟ گمان نمی کند دلم را با خودش تا.... می برد...
نمی شود نه گفت؛ نمی شود رویشان را زمین انداخت، نمی شود گفت دلم پر پر می زند و ترجیح می دهم هیچ نگویم؛ نمی شود... 

 

وای! خدایا بیشتر از این می توانستی شکنجه ام کنی؟! سوختم، خاکستر شدم، شاید باد خاکسترم را برد تا عرفات... 
عرفات
عرفات
عرفات
عرفات
عرفات... 

خدایا! دعاهای شب های قدرمان، منتهی نشد به حاجی شدنمان... 

اللهم ارزقنی حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام...
خدا هنوز از رحمتت ناامید نشدم... انه لا ییئس من روح الله الا القوم الکافرین

نظرات 3 + ارسال نظر
مکان لاهوتی 1390/07/19 ساعت 11:25

سلام کوثر
چرا مطلب جدید نمی گذاری؟؟؟

علیکم السلام
ایام حج که می شه، دیگه دست ودلم به نوشتن نمی ره! نمی تونم...
حج...
عرفات...
مشعر...
وای! وای! وای... من اینجا چی کار می کنم؟! دلم عرفات می خواد...
....
دارم دیوونه می شم...
ببخشید ناراحتت کردم...

خواستمت خورشید بنامم

دیدم خورشید مثال سکه ای است

که هر روز آن را از مشرق تا مغرب

صدقه سر عالم می گردانی...

خجسته میلاد ثامن الائمه حضرت علی بن موسی الرضا

مبارک باد...
منتظرت هستم
یاحق

سلام علیکم
عید شما هم مبارک...
ملتمس دعا

ما جرعه ای از شراب ناب بندگی نوشیده‌ایم.. در میقات، واحدهای درس عشق انتخاب کرده‌ایم و در خانه‌ی یار گذرانده‌ایم.
ما در نیستان مناجات با پروردگار، واژه‌ها را به تمنا آورده‌ایم تا با دامنی از اشک و دعا و با دستی تهی از تو بنویسیم ای رحیم بی منت، ای نهایت آرزوها..
و بنویسیم از کسی که نامش گل است و کنیه‌اش آفتاب، از عشیره‌ی گل‌های نرگسی است و از قبیله‌ی قبله‌گاه گل‌های محمدی...
پس می‌نویسیم تا در طواف نگارش از تو ای نگار سرمست، سعی و صفای دیگری داشته باشیم.
خوشحال میشویم که از نظرات وژستها و حضورتان در وب سایتمان بهره مند شویم . همچنین در صورت دلخواهتان میتوانید از پستهای نویسندگان ما با ذکر لینک مربوطه استفاده نمایید. باشد که با قدم هایی که در مسیرهای جداگانه اما برای یک هدف برداشته می شوند یکدیگر رایاری کنیم .

سلام علیکم!
فکر می کنم اولین باری است که جواب یک نظر عمومی را می دهم...
چشم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد