⠀

⠀

مسابقه وبلاگ نویسی حج

هنوز این روزها دلم پر می زند تا حریم عشق...

وقتی از «عمره دانشجویی ـ 2 واحد» آمدم اینجا، زمانی بود که دیدم دیگر بیش از 2 واحد است که عمره را گذرانده ام، دعوت شده بودم برای سفر بزرگتری به نام حج...
بعد از حج، بی خیال وبلاگ نویسی شدم، یک سالی گذشت، دوست داشتم بنگارم از دلتنگی هایم برای حج، برای جا ماندن از قافله های حاجی ها...
این بار برایم مهم نبود کسی بیاید، نیاید، سر بزند، نزند... برای دل خودم می نگاشتم. نامش را گذاشتم 

«سرزمین مناره ها»

برایم خیلی معنی داشت... شاید مهمترین اش، فرازی بود از دعای جامعه کبیره که از ائمه اطهار با «منارا فی بلاده» یاد می کند.
سرزمین مناره ها، برایم نشانه های روشنی داشت از حضور در محضر اهل بیت، وقتی دعای جامعه می خواندم، فکر می کردم تنها جایی که می تواند خطابِ جمع باشد، همین جاست در محضر چهار امام...
حالا هم که توفیق ِ یار بود و نام وبلاگ حقیر جزو بیست وبلاگ برگزیده آمده، برایم افتخاری است وصف ناشدنی. کاش وقتی حضرت رسول (صلی الله علیه وآله وسلم) سر می زنند راضی باشند.
انتخاب مرحله آخر، گذاشته شده بر عهده بازدیدکنندگان، به هر وبلاگی که دوست داشتید رأی بدهید.

از بین هر گروه از وبلاگ های اجرایی و فرهنگی، می توانید یک وبلاگ را انتخاب کرده و رأی بدهید...

آدرس صفحه نظرسنجی، کلیک رنجه نمایید.


و من الله التوفیق

*با این مداحی، خیلی پشت بقیع گریستم، اگر دلتان شکست، از دعای خیر محرومم نفرمایید. (لطفا تا آخرش گوش کنید... ممنون. مداحی اش نزدیک ایام تخریب بقیع است...)

**پست ثابت ولاگ موقتا... می شود دوتا پست ثابت... سومین پست، می شود پست های جدید.

نظرات 18 + ارسال نظر

سلام
سرکار خانم مظفری
کسب مقام چهارم جشنواره وبلاگ نویسی حج را به شما تبریک عرض میکنم
امیدوارم در راه ترویج فرهنگ اسلامی موفق باشید
[گل][گل]

علیکم السلام
ممنون
و همچنین
ملتمس دعا

هر چند کمی فرج تمنا کردیم

آقا ز سر خویش تو را وا کردیم

شرمنده ولی خلاصه تر می گوییم

با واژه ی انتظار بد تا کردیم .....


و تو آن خوبترین خبری. یا اباصالح المهدی‌ ادرکنی ....[گل]

سلام علیکم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
ملتمس دعا

امیر 1392/12/16 ساعت 08:08 http://391365.blogfa.com

با اجازه تون و با افتخار به اسم وبلاگتون لینکتون کردم

سلام علیکم
محبت دارید...

امیر 1392/12/16 ساعت 08:06 http://391365.blogfa.com

سلام زائر بقیع
ممنون که سر زدید

سلام علیکم
خواهش

سلام


السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)...

علیکم السلام
ملتمس دعا

آبشار 1392/12/15 ساعت 08:01 http://abshar14.blogfa.com

سلام
تبریک میگم که وبلاگتون جزو وبلاگ های برگزیده قرار گرفته
رای هم دادم به سرزمین مناره ها
ان شاء الله نفر اول بشید
جایزه ش چیه؟ کاش سفر حج باشه

علیکم السلام
ممنون دوستم...
هر چی قسمت شد...
نمی دونم. ان شاء الله

سلام
ممنون که به ما سرزدین.
با خواندن وبلاگتون منو بردی به اردوی عمره دانشجویی که رفتیم البته متاهلی،سال۸۷ بود.
یعنی میشه دوباره پام به اون سرزمین برسه؟!واقعا یکی از آرزوهام شده.

علیکم السلام
ان شاءالله روزی هر ساله تان
ملتمس دعا

آرزو... 1392/12/14 ساعت 18:36

سلام همسایه! بدجور هواییم کردی... بیادم و2آگو! توام 2آم کن رفیق روزها و شبهای ماه خدا...

سلام دوستم
به جا نیاوردم متاسفانه
محتاجم به دعا

دلتنگ حرم خداورسول 1392/12/14 ساعت 17:50

سلام وبلاگهای برگزیده رامیدیدم اول از نام ان تعجب کردم ولی بعد تصویر مناره ها اشکم رادراورد چه زیبا چیده شده اند باعث شد همه مطالبتان را بخوانم چینش لطیفی از عکس وخاطره وتاریخ ..و..و..وعشق ودلتنگی و حسرت.... دعا میکنم روزی هرساله تان باشد .کاش همه مان را دعوت کنند صاحبخانه نه جایش تنگ میشود و نه دستش بسته است به امید دیدار روبروی قبه الخضرا پ.ن.طواف را با افتتح الثنا شروع میکردم دعای افتتاح حال عجیبی میدهد ( اینه خدای من ) پ.ن.2..اگر قسمتتان شد یادداشت بگذارید شایدهمه کسانی که بارانی شده اند انجا یکدیگر راپیدا کنند .

سلام عزیز دل
ممنون از حضورتان
و نظرتان
دلگرمم می کند این حرف ها...
و امیدوار
ان شاءالله روزی هر ساله تان
اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام فی عامی هذا و فی کل عام
ان شاءالله در معیت شما...

گل 1392/12/14 ساعت 17:49

واااااااااای چقدر ذوق زده شدم که اینجا انقده
کامنت هست...
خیلی خوشحالم...
اخ جون...

سلام عزیزم...
هنوز هم حداقل بخشی از این دیده شدن را مدیون تو ام...
بی تعارف
اگر نبود حضورت و دلگرمی ات... اینجا خیلی وقت پیش بسته می شد...

هو الکریم باسلام . کوثر بانوی عزیز وبلاگتان بسیار زیبا بود . روح آدم را تا ناکجا آباد هستی بالا می برد .

سلااااااااااااااااام
ممنون از لطفتون.

ساجده 1392/12/13 ساعت 23:07 http://fardaa.parsiblog.com

سلام
تبریک می گم
بیشتر به خاطر حس و حال و نوشته ها تا برگزیده شدن

علیکم السلام
ممنون

سفری که یکبار می روی و بارها مرور می کنی چه سفر ادامه داری در دل

سفر حج ادامه دارد همیشه... تا ابد

سلام و ادب.
التماس دعا داریم.
یا علی.

علیکم السلام
یا علی

سلام
ممنونم از حضور و کامنتتون.
دعا کنید ما هم انشاءالله به این سفر معنوی دعوت شیم.
بهتون برای داشتن چنین وبلاگی تبریک میگم. امیدوارم همیشه موفق باشی

علیکم السلام
خواهش...
ان شاءالله
لطف دارید شما.
مویدباشید

چرا نمیبینم لینک مداحی رو؟

سلام
لینک نیست...
آهنگ وبلاگه... صدای کامپیوتر رو باز بفرمایید. خب معمولا آهنگ های وبلاگ، لینک ندارند...
اما این لینک خدمت شما:
http://s5.picofile.com/file/8115486784/Ye_madineh.mp3.html

گل 1392/12/13 ساعت 11:33

کوثر جان سلام
زیبا بود مثل همیشه..
ببخش این مدت خیلی با خودم و خدام درگیر بودم نتونستم بیام
بهت سربزنم.ممنون که نگرانم شدی.
رای هم دادم.
هرجور باشی برای من اولینی...

سلام گل جان
منم خیلی درگیر بودم.
محبت داری شما

زمینی (تربچه) 1392/12/12 ساعت 19:28

سلام مسئول باغچه!
وقت نشد کامل وبلاگتونو بخونم اما مداحی تون عالی بود..
خ التماس دعاااااا.. خییییییییییییییییییییییییییلی

سلام تربچه جون
حالا سر وقت بیا بخون...
محتاجم به دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد