⠀

⠀

دغدغه

داشتم وبلاگ های حج را می دیدم...

رسیدم به این پست ثابت، از وبلاگ «یا صاحب الزمان»


حالا باید بجایش بگویم:
کاش
دغدغه ام این نباشد که روزانه، ماهانه، وبلاگم چه تعداد بازدیدکننده دارد،
کاش دغدغه ام این باشد که
مولاجان، تا بحال شده است آمده باشی اینجا؟!
آقاجان!
کاش دغدغه ام، جشنواره، جایزه، مسابقه و نظرسنجی نباشد...
ممنون دوست عزیز بابت تلنگر به موقع و بجایت.
ملتمس دعا
نظرات 7 + ارسال نظر

سلام کوثر جوووووووووونم
ممنون که به آویزووووون سر زدی
اسم قشنگ وبت با احترام به لیست لینکام آویزووووووووووووووون شد
دوست داشتی ما رو هم آویزووووووووووووووون کن
فدای خوبی هات...بووووووووووووس

سلام آویزون جون
ممنون که سر زدی...
محبت دارید... درباره آویزون کردن وبلاگت به وبم، میام توضیحات می دم.
ملتمس دعا

سلام ممنون از حضور گرمتون
خیلی وبلاگ قشنگ و جالبی دارید. من رو یاد سفر حج چند سال پیشم انداخت.
ایشالا باز هم توفیق حاصل بشه.
ایشالا آقا روزانه از وبلاگتون بازدید میکنن.
التماس دعا

علیکم السلام
ممنون از دعای خوبتان
محتاجم به دعا

انار 1392/12/14 ساعت 12:28 http://anar7.blogfa.com

این یک شاخص الهی ست...

ُسلام
ممنون از حضورتون
کار سختی است خلوص...

سلام.مطالب جالبی دارید.اللهم عجل لولیک الفرج

علیکم السلام
ممنون
خدا توفیقتان بدهد.

سلام
انتخابتون رو تبریک می گم. من هم به وبلاگ شما رای دادم.
انشاالله موفق باشید و انشاالله این سفر معنوی مکرر قسمت همه مون بشه.
التماس دعا
یاعلی

علیکم السلام
ممنون
لطف دارید شما
محتاجیم به دعا
علی یارتون

گل 1392/12/13 ساعت 11:30

سلام...
خیلی خوشحال شدم که انتخاب شدی برای مسابقه...
من طرفدار قلمت و دلت هستم...
برات ارزویم وفقیت میکنم

سلام
ممنون عزیزم.

با سلام
خدا قوت
انتخاب شما رو در جشنواره وبلاگنویسی حج تبریک عرض میکنم
حقیقتا با خواندن مطالب وبلاگ ، لذت بردم و بر خودم لازم دیدم نه فقط به عنوان یک رقیب در جشنواره بلکه بعنوان یک همسنگر در میدان جهاد فرهنگی از زحمات و تلاشهای مخلصانه شما تشکر و قدردانی کنم
از خدای متعال توفیقات روز افزون برایتان ارزومندم
حس میکنم حقیقتا خیلی از انچه که توقع امام زمان (عج) و نایبشان حضرت امام خامنه ای (مدظله ) از بچه شیعه ها هست ، عقبیم
امیدوارم که حضرت صاحب (عج) از حضور و فعالیت های ما در فضای مجازی راضی باشند و این قدمها و قلمهای ناچیز را از ما بپذیرند ...
برادر کوچکتان - مجتبی رضایی
سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی
شهر مقدس شیراز

علیکم السلام
ممنون و همچنین...
محبت دارید شما...
در حرم حضرت شاه چراغ، حقیر را از دعای خیر محروم نفرمایید.
ملتمس دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد