⠀

⠀

صفا و مروه


پ.ن1:  إِنَّ الصَّفَا وَالْمَرْوَةَ مِن شَعَآئِرِ اللّهِ فَمَنْ حَجَّ الْبَیْتَ أَوِ اعْتَمَرَ فَلاَ جُنَاحَ عَلَیْهِ أَن یَطَّوَّفَ بِهِمَا وَمَن تَطَوَّعَ خَیْرًا فَإِنَّ اللّهَ شَاکِرٌ عَلِیمٌ
همانا صفا و مروه از نشانه های خداست، پس هر کس که حجّ این خانه کند یا عمره بجا آورد بر او گناهی نیست که میان آن دو، طواف (سعی) کند. و هر کس از روی میل کار خیری انجام دهد [خدا به او پاداش می دهد]همانا خدا سپاسگزار و داناست.
پ.ن2: چرا نمی گوید بیت الله، نشانه خداست؟!
پ.ن3: این روزها، به غایت دل مشغولی وفکر مشغولی دارم...
پ.ن4: تلاش و کار هنری حقیر...

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام علیکم
خواهش میکنم وطیفه بود ممنون از شما
تشریف بیارید خوشحال میشم

سلام دوستم
نفرمایید. محبت کردید...
خدمت می رسم.

عاشق خدا 1393/01/28 ساعت 12:13

سلام مجدد
آره خدای عزیز که خیلی خیلی مهربونه
ان شاالله شوخی های ما رو هم جدی بگیره
من فقط قسمت های آخرش و تو قنوتام میگم(اللهم ارزقنا توفیق شهاده فی سبیلک)
از این به بعد این و هم میگم ان شا الله که میشه
حالا که اینو گفتین یه جیزی یادم اومد بگم بهتون منم یه جا خوندم که برای ثابت موندن ایمانتون همیشه دعا کنید و بعد ها در کتابی خوندم که از امام صادق(ع)نقل شده است زود باشد که مصیبت زده شوید به شبهه و شک در دین خود پس بدون پرچم دار آشکار وامام راهنما خواهید ماند و از این مهلکه و مصیبت نجات نمی یابند مگر کسی که بخواند دعای غریق را به طور مرتب و پیوسته
(یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک)
و آیت الله بهجت هم فرموده بودند که برای اثبات ایمانتون همیشه این دعا رو بخونید حتی قبل از دعا برای ظهور آقا امام زمان(عج)
و ما هم به قول شما عادت کردیم که تو قنوتامون بخونیم
بازم ممنون به خاطر پاسختون و این دعای زیبا
التماس دعا و عاقبتتون به خیر ان شا الله

سلام دوستم
ممنون از توصیه تون...
کاش یه آدرسی هم داشتید که خدمتتون برسم.
ملتمس دعا

عاشق خدا 1393/01/27 ساعت 19:11

سلام ممنون
من که میخواهم کاش لایق باشم
و خدا هم بخواهد
خدای من
یا قاضی الحاجات دستم را بگیر

علیکم السلام...
یادم هست سال 82، یک حاج آقایی بهمون هدیه داد، گقت همیشه در قنوت نمازهایتان بخوانید: اللهم ارزقنا حج بینک و زیارة قبر نبیک و قتلا فی سبیلک...
خواندم، در حد لقلقه زبان...
اما خدا شوخی هایمان را جدی گرفت و طلبید...

عاشق خدا 1393/01/27 ساعت 00:46

تو رو خدا دعا کنید بتونم برم حج

سلام دوستم
حج را باید خودتان بخواهید...
سفت و سخت، فکر هیچ جایش را هم نکنید، خدا خوب میزبانی است...

سلام بانوی عزیز
چه قدر خوبه اینجا دلم خواست برم مدینه..
خوشحالم باهات آشنا شدم

سلام عزیزم
خوش امدی گلم...
ممنون

گل 1393/01/26 ساعت 21:12


سلام خانمی...
زیبا بود...
خاطره خوبی دارم از این ایه..
زیبا بودچون رفتم به یاداون روزی که سعی رو انجام میدادیم..
اوج لذت م بود..
هیجانی داشتم وصف ناپذیر
انگار روی ابرها بودم...
هرچقدر که در طواف نگران بودم که شونه م از سمت کعبه برنگرده توی سعی ارامش داشتم ارامش همراه با خواهش...
خواهش برای خیلی چیزها...امیدها...ارزوها...خواسته ها...
میدونستم که میبینه و میشنوه...
که اجابت میشه...
ته ته دلم قرص بود به لطفش که من رو تا اونجا دعوت کرده بود...

زیبا بود...مثل همیشه ممنون...
نگران مشغولیتهات هم نباش!

سلام گل جونم
چقدر خوب...
بنده اتفاقا از سعی هام خاطره خوبی ندارم، جز سعی حجم که بیام مبدا یک سعی خوب بود...
و بعدش که عمره انجام دادم و تازه فهمیدم سعی چققققققققققققققدر شیرین است.

ننه علی بودم

سلام ننه علی جان
ممنون از محبت همیشگی ات
خب حقیر باید از کجا می فهمیدم این همه محبت مال کیه...

[ بدون نام ] 1393/01/24 ساعت 17:54

سلام
خدا گره از مشغولیاتتان باز کند بانوی هنرمند ما

علیک سلام...
ممنون
خیی وقت نبرد... خودم رو جزو هنرمندها حساب نمی کنم.
لطف می کنید اگر با مشخصات کامنت بذارید...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد