⠀

⠀

250. و سلام

بسم الله الرحمن الرحیم

یکسال پیش، همین حوالی تمامش کردم و پست249 را نوشتم، آخرین بخش سفرنامه.

این یکسال کمی تلاش کردم که چاپش بکنم. خودم به سه انتشارات دادم و رد شد. چند تا از دوستان هم گفتند پیگیری می‌کنیم و بعضاً کردند یا نکردند. به هر حال یکسال خاک خورد و به زیور طبع آراسته نشد.

حتماً قسمتش نبوده.

دنبال پول درآوردن از این سفرنامه، لااقل نبودم. فقط می‌خواستم کتاب شود، تا به دست اهلش برسد. همین و بس... هدف دیگری نداشتم.

اما حالا که باز هم زمزمه‌های حج شروع شده، دوست دارم حقیر هم در این میان سهمی داشته باشم، شاید دلی هوایی شود، کسی راه بیفتد و ...


می‌شد تک تک پست‌ها را لینک کرد. درست است از نوشته‌های اینجا استفاده کردم، اما متن، خیلی تغییر کرده و بازنویسی پست‌های قدیمی، مقرون به صرفه نیست. الا ای حال، ترجیح می‌دهم با موضوع سرزمین مناره‌ها، این سفرنامه را از اول و هر روز بارگزاری کنم تا ان‌شاءالله تمام شود و به دست اهلش برسد.

ان‌شاءالله از فردا صبح، هر روز ساعت 8 صبح، همین‌جا...

نظرات 2 + ارسال نظر
گل 1402/06/05 ساعت 18:53


سلام.ان شاالله چاپ بشه و بتونم تهیه کنم

علیک سلام
کسی تقبل نکرد چاپ کنه

ن_م 1401/10/22 ساعت 21:39

سلام. به انتشارات حدیث قلم سر بزنید حتما چاپ میکند. موفق باشید.

علیک السلام بزرگوار
وقتتان بخیر
کارهای چاپ شده توسط اینگونه انتشاراتی‌ها را دیدم . سوال این میشه که هزینه چاپ را از کجا تامین کنم؟بعدا برای فروش، چه کنم؟
البته بعضا کیفیت خوبی در چاپ هم ندارند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد